„Onda nastavi: “Pazite i čuvajte se od svake lakomosti! Ako tko i obiluje, njegov život nije ipak osiguran njegovim imanjem.“ (Luka 12,15)
Isus je u 19. poglavlju Matejevog evanđelja govorio o bogatašu i suočio svoje učenike sa teško rješivim problemom. Oni su mislili da bogataš mora biti blagoslovljen od Boga da bi bio bogat, i da svaki bogataš može biti siguran da će uspjeti ući u vječni život.
Ali od 23. do 26. stiha Isus govori svojim učenicima: „Bogataš će teško ući u kraljevstvo nebesko. Još vam jedanput kažem: Lakše ide deva kroz iglene uši, negoli bogataš u kraljevstvo Božje. Kad to čuše učenici, posve se smetoše i upitaše: Tko se onda može spasiti? Ljudima je to nemoguće, a Bogu je sve moguće.“
O kome je Isus govorio? Samo o bogatašima koji su posjedovali milione? Ili je govorio o bilo kome drugome tko ima nešto od čega će ovisiti umjesto od Boga?
Jednom smo diskutirali sa grupom đaka naše škole tko bi trebao biti najbolji kršćanin na školskom imanju. Rekli su ako bi trebalo odlučivati da li je to mladić ili djevojka, najviše ima izgleda da će to biti djevojka. Zašto? Pa djevojkama je Bog potrebniji nego mladićima.
Zatim smo se pitali: pretpostavimo da uzmemo u obzir sve djevojke na školskom imanju, koja bi bila bolja kršćanka; ona koja veoma lijepo izgleda ili ona koja ne izgleda baš lijepo? Pa, ona koja ne izgleda baš lijepo. A od svih djevojaka koje nisu lijepe koja će biti najbolja kršćanka? Ona sa mnogo talenata i odličnim ocjenama ili ona sa malo talenata i lošim ocjenama? Na kraju su zaključili da će najgori kršćanin u školi biti najljepši mladić, vrlo inteligentan, sa trubom, lijepim glasom, skupom odjećom i odličnim ocjenama.
To u stvari znači da dokle god jedna osoba ima nešto na što se može oslanjati umjesto na Boga, ona će upravo to činiti. Ljudima je nemoguće, ali nije Bogu. Kako možemo biti zahvalni Bogu koji čini sve što može da otvori naše oči, tako da vidimo gdje leži naša stvarna ovisnost, da nam pokaže našu potrebu za Njim, bez obzira na naš vanjski uspjeh! (Morris Venden, Djelotvorna vjera)