„To sve traže pogani – jer zna Otac vaš nebeski da vam je to sve potrebno.“ (Matej 6,32)
Kao treći razlog protiv brige Isus navodi činjenicu da je briga poganska, gotovo ateistička karakteristika. Brinuti se radi materijalnih dobara, reputacije ili čak spasenja znači ponašati se kao čovjek koji nema vjere, koji nema povjerenja u Boga. Cjelokupni život mnogih neznabožaca, to je bila njihova osnovna karakteristika, okretao se oko njihovih materijalnih dobara. Oni su bili sretni ili nesretni kada su stjecali ili gubili stvari.
Neznabošci su oni koji nemaju vjere u Boga i koji su stoga prepušteni brigama. Oni ne mogu shvatiti „Da, Bog je tako ljubio svijet da je dao svoga jedinorođenog Sina da ne pogine ni jedan koji u nj vjeruje, već da ima život vječni“ (Ivan 3,16). Oni nisu u stanju shvatiti da je Stvoritelj istodobno i nježni Otac koji se stara o svakom svom djetetu s ljubavlju koja daleko premašuje ljudsku ljubav (Luka 15,11-32). Oni još nisu shvatili da će se Isus vratiti na ovaj planet da učini kraj problemu grijeha i da za svoj narod načini novu Zemlju na kojoj neće biti boli, bolesti, uništenja i smrti – na kojoj neće biti razloga za brige (Ivan 14,1-3; Otkrivenje 21,1-4).
Briga je po svojoj srži nepovjerenje u Boga. Zabrinuti kršćanin je suprotnost samome sebi. Vjernik ne može biti ispunjen brigama jer vjeruje Bogu, ima povjerenja u Božju ljubav.
Kad stvarno razumijemo Boga, nećemo se više znati brinuti. Kad se stvarno suočimo s Njegovom ljubavlju prema nama, naših će strahovanja nestati kao što rose nestaje kad je obasjaju zrake jutarnjeg sunca.
Izjavom da brinuti se znači ponašati se kao netko tko ne poznaje Boga, Isus je stavio završni kamen na svoju raspravu protiv brige. Briga nije uspjela iz prirode izvući pouku da se Bog stara o svojim stvorenjima; briga nije samo beskorisna, ona je poganska osobina. U sljedeća dva retka Isus će nam predložiti kako nadvladati brige. (George R. Knight, Hodati s Isusom po Gori blaženstva)