“Niti više dajite svojih udova kao oružje nepravednosti u službu grijeha! Naprotiv, prinesite Bogu sami sebe — sebe kao takve koji ste od mrtvih postali živima — a svoje udove kao oružje pravednosti u službu Bogu!” (Rimljanima 6,13)
Uočite “niti”. To je druga takva zapovijed u dva retka. Imperativ u 12. retku je glasio: “Neka više ne vlada grijeh.” Sada nam Pavao kaže: “Niti više dajite svojih udova kao oružje nepravednosti.”
Ovaj redak sadrži dvije posebno zanimljive riječi u njihovom kontekstu. Prva je “prinesite”, riječ koja se koristi u vezi s prinošenjem žrtava. Problem je ozbiljan kada Božje sluge prinose svoja tijela grijehu i Sotoni umjesto svom Bogu. Ova ista riječ javlja se Rimljanima 12,1.2 gdje Pavao opominje Rimljane “da prinesu sami sebe kao žrtvu živu, svetu i ugodnu Bogu — kao svoje duhovno bogoštovlje”. On ih u Rimljanima 6,13 potiče da ne sudjeluju u pogrešnoj vrsti “duhovnog bogoslužja”. “Niti više dajite svojih udova kao oružje nepravednosti.”
Druga riječ koju trebamo razmotriti jest “oružje”. U Ivanu 18,3 gdje Juda predvodi skupinu vojnika prilikom Isusovog uhićenja koristi se ista riječ. Isti prijevod se javlja i u 2. Korinćanima 6,6.7 gdje Pavao povezuje ljubav i riječi istine s “oružjem pravednosti”.
Isti prijevod odgovara današnjem retku. Osnovna slika je slika grijeha i pravednosti kao vladara suprotstavljenih vojski. Stoga i upozorenje da se udovi tijela ne prinose vladavini nepravde. Učiniti to ne bi samo značilo lažno bogoštovlje pogrešnom vladaru (u metafori o prinošenju žrtve), već i čin izdaje Onoga koji je s pravom postao naš vladar.
Pavao završava ovaj redak trećim imperativom, ali ovaj put pozitivnom zapovijedi “prinesite”. Kršćani trebaju prinijeti svoje udove kao oružje pravednosti.
Želja kršćanina je da uvijek slavi Boga u svemu. Pavao je to najbolje izrazio riječima: “Prema tome, bilo da jedete, bilo da pijete, bilo da što drugo činite, sve činite na slavu Božju!” (1. Korinćanima 10,31) Cijeli kršćanski život je prinos ljubavi Bogu pravednosti. Naša je prednost biti Njegovo oružje za dobro u nemirnom svijetu. (George R. Knight, Šetnja s Pavlom kroz Poslanicu Rimljanima)