“Tko će nas rastaviti od ljubavi Kristove? Nevolja? Tjeskoba? Progonstvo? Glad? Golotinja? Pogibao? Mač?” (Rimljanima 8,35)
Prvi dio ove pobjedničke pjesme koja je počela u 31. retku objašnjava neodrživost bilo koje optužbe protiv vjernika pred Bogom. S današnjim retkom počinje niz od četiri retka koji govore o tome da je nemoguće da kršćani budu odvojeni od Kristove ljubavi.
S petim pitanjem na koje nema odgovora apostol predlaže sedam kandidata koji bi možda mogli stvoriti ovaj ponor. Prva tri — nevolja, tjeskoba, progonstvo — opisuju pritiske i patnje koje prate kršćane zato što žive u bezbožnom i neprijateljskom svijetu.
Sljedeća dva, glad i golotinja, predstavljaju osnovne životne potrebe. Bilo kakav nedostatak ovakve vrste mogao bi u umovima vjernika izazvati sumnju u Božju brigu budući da je u propovijedi na Gori (Matej 6,25-34) obećano da će Bog zadovoljiti ove potrebe svojoj djeci.
Pavao zaključuje svoj popis mogućih stvari koje bi mogle rastaviti kršćane od Kristove ljubavi prijetnjama fizičkom životu — pogibao i mač podrazumijevaju rizik od smrti.
Prvi apostolovi čitatelji nisu poznavali samo teoretski ovih sedam kandidata. Pavao je sam pretrpio prvih šest, a u ne tako dalekoj budućnosti osjetit će i mač kada ga ja rimska vlast pogubila zbog njegove vjere. Nesumnjivo je da su rimski kršćani kojima je on pisao imali slične teškoće i vjerojatno su ih imali još i više tijekom Neronove vladavine koja je uslijedila, kada su neki kršćani spaljivani kao žive baklje za sadističku zabavu imperatora i njegovih gostiju. Ali nijedna od ovih nevolja nije mogla odvojiti od Kristove ljubavi ili spasenja kršćane koji su imali odnos vjere s Njim. Oni su bili sigurni u spasenje usprkos činjenici da su s Njim sudjelovali patnjama (Rimljanima 8,17).
Međutim, Pavao je previdio jednog kandidata koji doista može rastaviti kršćanina od spasenja. To je trajno odbacivanje vjere u Krista kao Spasitelja i odbijanje života s Njim u skladu s Božjim načelima. Ipak, čak i ovo odbacivanje Njegove ljubavi i spasenja neće nas izolirati od Njegove ljubavi. (George R. Knight, Šetnja s Pavlom kroz Poslanicu Rimljanima)