“I Riječ tijelom postala i nastanila se među nama. I mi smo promatrali slavu njegovu, slavu koju ima kao Jedinorođenac od Oca — pun milosti i istine.” (Ivan 1,14)

Kao jedan od onih koji je razumio ovu istinu, Ivan svu moć pripisuje Kristu i govori o Njegovom veličanstvu. On unaprijed osvjetljava dragocjenu istinu božanskim zrakama kao svjetlošću sunca. On predstavlja Krista kao jedinog Posrednika između Boga i čovječanstva.

Nauk o utjelovljenju Krista u ljudsko tijelo je “tajna koja je bila sakrivena kroz vjekove i pokoljenja”. (Kološanima 1,26) To je velika i duboka tajna pobožnosti. “I Riječ tijelom postala i nastanila se među nama.” Krist je uzeo na sebe ljudsku narav, narav koja je bila podčinjena Njegovoj nebeskoj naravi. Ništa tako jasno ne pokazuje Božje milosrđe kao ovo. On “je tako ljubio svijet da je dao svoga jedinorođenog Sina”. Ivan predstavlja ovu istinu s takvom jednostavnošću da bi svi mogli razumjeti ono što im je predstavljeno i biti prosvijećeni.

Krist nije samo prividno uzeo ljudsku narav; On je to doista i učinio. On je uistinu posjedovao ljudsku narav. “Sad, budući da djeca imaju zajedničku krv i meso, jednako i sam postade sudionik u tome.” On je bio sin Marije; prema ljudskom podrijetlu bio je potomak Davidov. On se proglasio čovjekom, čak kao Čovjek Isus Krist. Pavao piše: “Ovaj je uistinu smatran dostojnim toliko veće slave od Mojsija koliko veću čast ima graditelj od kuće.” (Hebrejima 3,3)

Međutim, dok Božja riječ govori o Isusu Kristu koji je uzeo na sebe ljudsku narav tijekom boravka na Zemlji, ona isto tako odlučno govori o Njegovom prapostojanju. Riječ je postojala kao božansko Biće, čak i kao vječni Božji Sin, u jedinstvu i jednakosti sa svojim Ocem. On je bio Posrednik Saveza od vječnosti, Jedini u kojemu će svi narodi na Zemlji, Židovi i pogani — ako Ga prihvate — biti blagoslovljeni. “Riječ bijaše kod Boga, i Riječ bijaše Bog.” Prije nego što su ljudi i anđeli bili stvoreni, “Riječ bijaše kod Boga, i Riječ bijaše Bog”. …

Bog i Krist znali su od početka za Sotonino otpadništvo i za Adamov pad kroz varljivu moć kušača. Plan spasenja bio je zamišljen da otkupi pali ljudski rod i da im se pruži još jedna prilika. Krist je imenovan na dužnost Posrednika za Božja stvorenja, postavljen da zauvijek bude naša Zamjena i jamstvo. Prije nego što je svijet bio stvoren, dogovoreno je da Kristovo Božanstvo treba biti zaodjenuto ljudskim. “Ali si mi pripremio tijelo,” govori Krist. (Hebrejima 10,5) Ali On nije došao u ljudskom obliku dok se nije navršilo vrijeme. Onda je došao na naš svijet kao Novorođenče u Betlehemu. (Review and Herald, 5. travnja 1906.)