„U rano jutro, kad je još bilo posve tamno, ustade on, otide van na samotno mjesto, i ondje se je molio.“ (Marko 1,35)
Kad razmatramo važnost provođenja vremena u osobnom razgovoru i prijateljstvu sa Bogom, imamo i Isusov vlastiti primjer za vrijeme Njegovog života na zemlji. Da li je On provodio vrijeme nasamo sa svojim Ocem?
Svakodnevno izložen iskušenjima, stalno napadan od vođa naroda, Krist je znao da mora osnažiti svoju ljudsku prirodu molitvom.
Da bi bio blagoslov čovječanstvu On je morao razgovarati sa Bogom. Tako je pokazao svojim učenicima gdje leži Njegova snaga. Bez tog svakodnevnog razgovora sa Bogom nijedno ljudsko biće ne može primiti silu.
Ako je Isusu bilo potreban razgovor u molitvi sa svojim Ocem da bi živio životom vjere, koliko je više nama potrebna takva zajednica? Prava vjera proizlazi jedino iz zajednice sa Bogom – proučavanjem Njegove riječi i molitvom. „Dakle vjera je od propovijedanja, a propovijedanje riječju Kristovom“ (Rimljanima 10,17).
Bez nastavljanja zajednice sa Bogom, mi nećemo rasti u milosti. Zajednica sa Bogom je potpuna neophodnost. Nekada sam mislio da bi kršćaninu najosnovnije bilo da vodi moralan život. Tada ako imam vremena koje mi je ostalo, mogu malo čitati Bibliju i moliti se. Međutim da bismo imali stalan, snažan, zdrav kršćanski život, mi moramo uzeti vrijeme za zajednicu sa Kristom.
To je vrlo jednostavno. U to treba uložiti sve svoje snage. To nije samo jedna mogućnost kršćanskog života, već njegova jedina životna osnova. Kad dođemo Bogu na početku, i prihvatimo dar Njegove pravde u zamjenu za svoje grijehe, tu tek počinje naš duhovni život. Svakodnevnim obnavljanjem svoje prihvaćenosti, vremenom koje svakog dana odvajamo da Ga promatramo, mi održavamo stvarnost te prihvaćenosti i duhovni život se nastavlja. (Morris Venden, Djelotvorna vjera)