„Kako i David proglašuje blaženim onoga komu Bog uračunava pravednost bez djela.”( Rimljanima 4,6)
Pavao gomila najjače oružje dok cilja na židovske prigovore na opravdanje po vjeri. Ako je Abraham bio najvažnija osoba u židovskoj povijesti, David nije zaostajao mnogo. Osim Abrahama i Mojsija, David je vjerojatno najviše poštovan. Kao najveći izraelski kralj on je bio najuspješniji vojnik, najistaknutiji glazbenik, pjesnik i prorok.
Mesija je također trebao doći od Davidovog potomstva. Krist je trebao biti Davidov sin. Prvi redak u Novom zavjetu ističe važnost Davida u židovskoj misli: “Rodoslovlje Isusa Krista, sina Davidova, sina Abrahamova.” (Matej 1,1) David je kao i Abraham bio središnji u Izraelovoj zavjetnoj povijesti jer je Bog sklopio vječni Savez s pastirom kraljem.
Tako se Pavao u Rimljanima 4 poziva na dva najvažnija svjedoka kako bi dokazao svoju misao o opravdanju po vjeri bez djela. Trebamo zapaziti i to da Pavao, kada se poziva na drugog svjedoka, slijedi Ponovljeni zakon 19,15 gdje se izričito kaže da “neka presuda počiva na iskazu dvojice ili trojice svjedoka”. Kao bivši farizej i učenik Zakona Pavao je bio dobro upoznat s ovim načelom. Zato se on poziva na Davida koji se, tvrdi on, slaže s Abrahamom.
Izbor Davida zanimljiv je zbog još jednog razloga. Ako se Abrahama, unatoč njegovim propustima, moglo zamisliti kao čovjeka koji je imao dovoljno dobrote da zasluži spasenje, u Davidovom slučaju nema govora o spasenju djelima. Teško je spomenuti njegovo ime i ne sjetiti se njegovog preljubničkog odnosa s Bat-Šebom, ubojstva kako bi svoju krivnju sakrio od njenog supruga i razornih učinaka ovih dvaju grijeha na njegovu obitelj.
Ukratko, ako je David spašen, to može biti samo milošću. Stoga je on izvrstan slučaj u Pavlovom dokazivanju. To je dobra vijest. Razlike nestaju u podnožju križa. Svi smo jednaki bez obzira na grešnost našeg života, bez obzira na prljavu prošlost. Božja milost široka. Bog je voljan spasiti sve koji Mu pristupaju vjerom. A On ne samo da to želi, već i može učiniti. (George R. Knight, Šetnja s Pavlom kroz Poslanicu Rimljanima)