“A ljudi su u čudu pitali: Tko je taj da mu se i vjetrovi i more pokoravaju?” (Matej 8,27)
Mnogi su htjeli izgraditi most koji bi povezao San Francisco s okrugom Marin. San Francisco je bio najveći američki grad koji je u to vrijeme bio veliko pristanište za trajekte. Stručnjaci su rekli da se most ne može izgraditi preko tjesnaca od 1200 metara. Postojale su jake, kovitlajuće plime i struje, dubina vode do 150 metara u središtu kanala i česti jaki vjetrove. Također su rekli da će jaki vjetrovi i gusta magla spriječiti izgradnju i rad.
Kada je 5. siječnja 1933. započela izgradnja mosta Golden Gate, Joseph B. Strauss, glavni inženjer, bio je uporan u primjeni najrigoroznijih sigurnosnih mjera u povijesti izgradnje mostova. Zaštitne kape i zaštitne naočale bez odsjaja bile su posebno dizajnirane za radnike. Posebna krema za ruke i lice štitila je radnike od oštrog vjetra. Najuočljivija mjera opreza bila je zaštitna mreža, obješena ispod cijelog poda mosta od kraja do kraja. Tijekom izgradnje, mreža je spasila živote 19 muškaraca koji su s postali poznati kao “Klub na pola puta do pakla”.
Vremenski uvjeti zatvorili su most tri puta: 1. prosinca 1951., 23. prosinca 1982. i 3. prosinca 1983., kada su vjetrovi dosezali brzinu od 110 do 120 kilometara na sat,.
Isusovi učenici jednom su se našli u opasnosti zbog jakog vjetra dok su plovili preko jezera. “Dok su plovili… spusti se oluja na jezero. Voda stane nadirati te bijahu u pogibli” (Luka 8,23). Ali vjetrovi nisu spriječili Krista da spava u čamcu. “On se probudi, zaprijeti vjetru i valovlju; i oni se smire te nasta utiha” (24. stih).
Stručnjaci su rekli da se most ne može izgraditi preko dubokog kanala grijeha i bijesnih vjetrova. Ali Krist je postao most do neba. Isus je položio svoj život da bismo mi mogli sigurno prijeći u bolju zemlju. Drago mi je da naš Gospodin nije poslušao stručnjake! (Amazing Facts Daily Devotional)