“Neka vaša ljubav bude bez pretvaranja! Mrzite zlo, prianjajte uz dobro!” (Rimljanima 12,9)

Pavao u Rimljanima 12,1 i 2 kaže svojim čitateljima da kao Kristova spašena djeca trebaju živjeti preobraženim životima kao žive žrtve. On onda nudi prvu pouku o preobraženom životu. Ona obuhvaća poniznost koju svatko treba dok koristi Božje darove u crkvi.

S devetim retkom počinje druga pouka. Ona ističe jednu od najvažnijih Pavlovih riječi — ljubav. Pavao kao i u 1. Korinćanima 12. i 13. poglavlju prelazi s teme o duhovnim darovima na temu ljubavi. Apostol ponovno u Galaćanima 5,22 stavlja “ljubav” prvu na popis rodova Duha. S današnjim retkom Pavao počinje detaljno objašnjavati što znači živjeti životom ljubavi. Ovu će zadaću objašnjavati sve do Rimljanima 15,13.

Do ovog ulomka u Rimljanima vidjeli smo očitovanje agape (ljubavi) na križu (Rimljanima 5,8), izlijevanje ljubavi u srce (Rimljanima 5,5) i ljubav koja nas ne napušta (Rimljanima 8,35.39). Međutim, Pavao sada počinje detaljno objašnjavati značenje agape (ljubavi) za kršćansko učeništvo. Kao što John Stott uočava: “U Poslanici Rimljanima poglavlja 12 do 15 neprekidno nas potiču da dopustimo da ljubav upravlja našim odnosima i oblikuje ih.”

Pavao naglašava obilježja kršćanske ljubavi u današnjem tekstu. Prvo, ona mora biti bez pretvaranja. To nije točno značenje izvorne grčke riječi. Izvorna riječ znači “bez licemjerja”. Ali licemjeri su u Grčkoj bili glumci koji su nosi i maske kako bi prikrili vlastiti i identitet. Oni su se pretvarali. Ali ljubav je, kao što Pavao ističe, uvijek iskrena i otvorena. To je ljubav ispražnjena od vlastitog ja, njen je cilj dati više nego primati.

Drugo, ljubav po svojoj prirodi mrzi zlo. Ona ga promatra s užasom. To je nježna riječ jer je ljubav nježna osobina koja počiva na načelu da se drugima želi najbolje. Zato ona mora mrziti ih joj mora biti mrsko ono što uništava kvalitetu ljudskog života.

Treće, ljubav prianja uz dobro. Ova riječ se rabila za ljepilo. Ona podrazumijeva da će oni koji imaju Božju agape (ljubav) čvrsto prionuti za načela koja donose život i zdravlje.

Kada naši životi budu ispunjeni Božjom agape, oni neće biti djelomično već potpuno preobraženi. Kao i naši domovi i crkve.  (George R. Knight, Šetnja s Pavlom kroz Poslanicu Rimljanima)