“Ta neopozivi su dari i poziv Božji!” (Rimljanima 11,29)
Bog je vjeran svojim obećanjima. Samo zato što je većina Židova odbacila Evanđelje, ne znači da ih je Gospod odbacio (Rimljanima 11,1). Oni Židovi koji su odbili Njegovu ponudu milosti možda su postali Njegovi neprijatelji, ali Bog ih još uvijek ljubi i želim im najbolje, a posebno spasenje. “Oni su ljubimci — zbog otaca” (28. redak). On nije zaboravio darove (kao što su posinjenje, Savez i Zakon — Rimljanima 9,4.5) koje im je On dao ni svoj poziv kojim ih je učinio svojim izabranim narodom (Rimljanima 11,29). Bog nije povukao svoja obećanja. On im, kao što se to ističe u 30. i 32. retku, nudi svoju milost.
To je milost. Unatoč svim problemima koje su Židovi stvorili kršćanima, unatoč svim preprekama koje su postavili širenju Evanđelja, unatoč njihovoj ulozi u raspeću Krista, Bog još uvijek djeluje na njihova srca i moli ih da prihvate milost. Ovakav stav nadilazi čovjekovu moć shvaćanja. Bog im ne daje ono što zaslužuju. On im umjesto toga nudi ono što trebaju. To je milost.
To je ljubav koja ne odustaje. Bog ljubi buntovnike usprkos njihovoj destruktivnosti. On ostaje vjeran premda su ljudi nevjerni i odbijaju Njegove darove. Gospod čezne da ljudi odgovore na Njegovu vjernost. On želi da se mi odlučimo ne samo prihvatiti Njegovu milost već i prenijeti je onima s kojima se svakodnevno susrećemo premda to uopće ne zaslužuju. Bog želi da postanemo slični Njemu. On želi ne samo da prihvatimo Njegovu milost, već i postanemo djelitelji ovog najvećeg blagoslova. Možemo biti zahvalni što je Bog vjeran svojoj ljubavi i pozivu. Da je On sličan nama, sve bi već odavno bilo gotovo, gnjevno božanstvo bi smrskalo naš planet u komadiće. On je u svojoj pravednosti mogao reći: “Dosta je. Ovaj nered je prevršio svaku mjeru i vrijeme je da okončamo ‘problem s čovjekom’.” Ali Bog nije takav. Njegova vjernost obećanjima daje novi smisao pojmu trpljenja. On nije opozvao svoje darove ili poziv. Put života je još uvijek otvoren onima koji ga hoće prihvatiti. (George R. Knight, Šetnja s Pavlom kroz Poslanicu Rimljanima)