„… i osudio grijeh u tijelu.” (Rimljanima 8,3)
Otac je poslao Krista “u obličju grešnog tijela i osudio grijeh” (Rimljanima 8,3). Pavao ne ostavlja ni tračak sumnje zašto ga je Bog poslao. Ljudski rod je bio zbrkan i nesposoban izvući se iz jame grijeha i njegove osude.
Krist je bio poslan, kao što to mnogi prijevodi kažu, “za grijeh“. On je bio poslan da ga jednom zauvijek osudi. Što Pavao misli kada kaže da je Krist došao “za grijeh” ili da “osudi grijeh”? Prijevod R. Kneževića i V. S. Karadžića temelje se na dosljednom prijevodu Starog zavjeta na grčki gdje je izraz “za grijeh” skraćeni oblik izraza “žrtve za grijeh”. Poslanica Hebrejima 10,6-8 podupire ovaj prijevod. Ali čini se da kontekst Rimljanima 8,3 zahtijeva šire tumačenje. I, naravno, istina je da se Isus bavio grijehom na više razina.
Pavlova je namjera u ovom retku objasniti kako kršćani mogu ostvariti pobjedu nad grijehom budući da im Zakon to nije mogao osigurati. Zato je Bog poslao Isusa koji je konačno osudio grijeh. Krist nije samo svojom smrću došao izdržati kaznu grijeha već i uništiti njegovu silu vladavine u životima onih koji Ga vjerom prihvaćaju. Riječi “osuditi grijeh” sažeto iznose Njegovu misiju u svijetu.
Rimljanima 8,3 kaže da je osuda “u tijelu” način na koji se On bavio grijehom. Kako je Isus osudio grijeh “u tijelu”? Prvo, kao Onaj koji je bio poslan u “obličju grešnog tijela”. On je živio životom potpune poslušnosti Bogu i time kao drugi Adam pobijedio tamo gdje je prvi pao.
Drugo, On ne samo da je živio u potpunom skladu sa Zakonom, i tako postao bezgrešno Božje Janje, već je umro “u tijelu” žrtvenom smrću “jednom zauvijek” (Rimljanima 6,10) i tako postao naša žrtva za grijeh. Ono što je Krist učinio “u tijelu”, u životu i smrti, osudilo je sav grijeh.
Krist je svojim životom i smrću ne samo uklonio presudu za one koji prihvaćaju Njegovu milost, već je pružio osnovu za uklanjanje vlasti koju grijeh ima nad vjernicima. Krist je osudio grijeh tako što je otvorio put pobjede svojim sljedbenicima. (George R. Knight, Šetnja s Pavlom kroz Poslanicu Rimljanima)