„Što ćemo dakle reći? Da je Zakon grijeh? Daleko od toga!” (Rimljanima 7,7)
“Što ćemo dakle reći?” Pavao po treći put rabi ovu književnu tehniku. Ona je dio dijaloga koji je započet tvrdnjom njegovih protivnika o griješenju koje uvećava milost, pa je stoga grijeh možda i dobra stvar.
Pavlovo prvo “dakle” javlja se u 6,1 gdje on prikazuje svoje klevetnike kako govore: “Da dalje ostanemo u grijehu da se poveća milost?” Odlučno odbacujući ovu zamisao on dokazuje da nijedan istinski kršćanin nikada neće razmišljati na ovaj način jer je umro grijehu i uskrsnuo u novi život u Kristu (Rimljanima 6,2-14).
Drugo “dakle” dolazi u 15. retku gdje apostol opisuje svoje protivnike kako pitaju je li grijeh prihvatljiv budući da su kršćani pod milošću a ne pod Zakonom. On još jednom odlučno odbacuje ovaj prijedlog pokazujući kako milost vodi poslušnosti vjerom (6,15- 23) i premda su kršćani umrli Zakonu kao sredstvu spasenja, oni i dalje služe Bogu na nov i dublji način u Duhu (Rimljanima 7,1-6).
Pavao tijekom objašnjavanja nije izrekao laskave rijeci o Zakonu: “naknadno dođe da se poveća prekršaj” (5,20), “rađa gnjevom” (4,15) i izaziva “grešne strasti” (Rimljanima 7,5).
On se boji da će neki iz onoga što je rekao zaključiti da je sam Zakon zlo. On će još jednom odlučno reagirati na ovakvu konstataciju rabeći iste grčke riječi kao u Rimljanima 6,2 i 6,15 prevedene “dakle”. Ostatak sedmog poglavlja on će potrošiti na obranu pobožnosti, svetost i duhovnost Zakona te pomagati svojim čitateljima da uvide kako nije problem u Zakonu, već u čovjekovoj zlouporabi Zakona.
Pavao u svojoj raspravi o Zakonu hoda po žici. On s jedne strane želi pomoći svojim čitateljima da uvide njegovu razornost ako ga se primijeni kao put spasenja. S druge strane on želi da ljudi prepoznaju da je Božji zakon dobri dar i ako ga se pravilno koristi on je od velike važnosti u životu vjernika. Pavao u Rimljanima 7 nudi jednu od najznačajnijih rasprava o ulozi Zakona u životu kršćanina. Jednu od najvažnijih stvari koju trebamo razumjeti jest mjesto Zakona u našem hodu s Bogom. (George R. Knight, Šetnja s Pavlom kroz Poslanicu Rimljanima)