“Njegova je smrt bila, jedanput zauvijek, smrt grijehu, a njegov život – život Bogu.” (Rimljanima 6,10)
Današnji je redak most između 9. i 11. retka. Ovaj ulomak sadrži sljedeće misli:
- Krist je uskrsnuo iz mrtvih i odnio pobjedu (9. redak).
- U svom uskrslom životu On živi za Boga (10. redak).
- Kršćani trebaju živjeti kao i Krist – umrli grijehu a živi za Boga (11. redak).
Jedanaesti redak nas vraća osmom retku u kojem nam Pavao kaže: “Ako smo dakle umrli s Kristom, vjerujemo da ćemo i živjeti s njime.” U kontekstu cijelog prvog dijela šestog poglavlja nemoguće je pobjeći od Pavlovog tumačenja: nijedan kršćanin neće “ostati u grijehu da se poveća milost”, kako bi Bog mogao uporabiti više milosti za oprost (1. redak). Kršćani ne mogu živjeti u grijehu, u pobuni protiv Boga i Njegovih načela (2. redak). Zašto? Zato što su umrli grešnom načinu života i uskrsnuli su u nov način Života, čega je simbol njihovo krštenje (3. i 4. redak).
Onda od 5. do 7. retka apostol počinje objašnjavati paralele između Kristovog raspeća i uskrsnuća i našeg. Kršćani, naglašava Pavao u 6. i 7. retku, ne mogu živjeti životom koji obilježava grijeh jer su dopustili Bogu da razapne sebično življenje.
Objasnivši negativan vid paralela između Krista i nas od 5. do 7. retka (mi smo umrli grijehu), Pavao od 8. do 10. retka prelazi na pozitivan vid: kršćani su duhovno uskrsnuli i živjet će s Kristom kao što Krist živi s Bogom.
Ovo vodi Pavla od 11. do 14. retka do konačnog odgovora na pitanje koje je postavio u prvom retku u vezi s tim trebaju li kršćani nastaviti griješiti. Pavlov odgovor je odlučno ne, kao i u drugom retku. Zašto? Zato što:
- Oni žive Bogu (umrijevši grijehu) kroz Krista (11. redak).
- Grijeh ne može vladati njihovim životima jer je Krist izvojevao pobjedu nad grijehom (12. redak).
- Oni se trebaju predati Bogu kao oruđa pravednosti (13).
- Oni imaju novog gospodara – milost (14. redak).
Pavlova poruka u prvom dijelu 6. poglavlja Poslanice Rimljanima je kristalno jasna: kršćani neće odabrati grešan život. Oni će umjesto toga hodati s Kristom putem pobožnosti. (George R. Knight, Šetnja s Pavlom kroz Poslanicu Rimljanima)