“U ono vrijeme pojavi se Ivan Krstitelj, propovijedajući u pustinji judejskoj: “Obratite se – govorio je – jer je blizu kraljevstvo nebesko!” (Matej 3,1.2)
Isus je svoje propovijedanje započeo s posve istom porukom kao i Ivan (Matej 4,17). Kraljevstvo je došlo s početkom Isusove službe. U prvom blaženstvu siromasi u duhu su proglašeni blagoslovljenima, jer je “njihovo kraljevstvo nebesko” (Matej 5,3).
Primijetite da je u prvom blaženstvu blagoslov objavljen kao sadašnja stvarnost. Ista se ta istina ponavlja i u desetom retku, dok se mnogi drugi blagoslovi izriču u budućem vremenu. Što to znači? Zar Kristovo kraljevstvo neće doći prilikom Njegovog drugog dolaska? Odgovor je i potvrdan i niječan. Novi zavjet nam daje dvostruku sliku nebeskog kraljevstva. Kraljevstvo je osnovano u početku Kristove javne službe, ali neće biti uspostavljeno u punoj mjeri sve dok se Isus ne bude vratio na nebeskim oblacima. Prvi bi se oblik ovog kraljevstva mogao proglasiti kraljevstvom milosti, dok bi se drugi mogao promatrati kao kraljevstvo slave.
I tako su vjernici već sada građani Božjeg kraljevstva i već sada imaju vječni život (Ivan 5,24; 6,47). To je njihovo sadašnje vlasništvo.
Kako se to dogodilo? Kako smo postali građani nebeskog kraljevstva? Ellen White nam to prekrasno objašnjava: “Svi koji osjećaju veliko siromaštvo svoje duše i shvaćaju da nikakvog dobra nemaju u sebi, mogu dobiti pravednost i snagu gledajući u Isusa… On vas moli da svoje siromaštvo zamijenite bogatstvom Njegove milosti… Ma kakvo bilo vaše iskustvo u prošlosti, ma kako obeshrabrujuće bile vaše sadašnje okolnosti, ako dođete Isusu takvi kakvi jeste, slabi, bespomoćni i očajni, naš će vam milostivi Spasitelj daleko izaći u susret, zagrliti vas rukama svoje ljubavi i ogrnuti plaštem svoje pravednosti. On će nas predstaviti Ocu odjevene u bijelu odjeću svog karaktera.” (Misli s Gore blagoslova, str. 23.24)
Hvalite Boga danas, jer ste, ukoliko ste siromasi u duhu, već sada podanici Njegovog nebeskog kraljevstva. Slavite Boga danas za beskrajne blagoslove u Isusu Kristu. (George R. Knight, Hodati s Isusom po Gori blaženstva)