“Jednako će se i Krist, što je prinesen samo jedanput da uzme grijehe sviju, drugi put pokazati, bez odnosa prema grijehu, onima koji ga iščekuju da im dadne potpuno spasenje.” (Hebrejima 9,28)
Tijekom prvog Kristovog dolaska … nebeske anđele je bilo teško spriječiti da ne izliju svoju hvalu kojom su slavili milost rođenja Božjeg Sina. … To rođenje, za koje su tako malo bili pripremljeni na Zemlji, proslavljeno je na nebeskom dvoru uz veličanje i zahvaljivanje u korist čovjeka.
Dok su pastiri čuvali svoja stada noću na betlehemskim brežuljcima, “Najedanput im pristupi anđeo Gospodnji, i sjaj ih Gospodnji obasja.” (Luka 2,9)…
Vođe u Izraelu su izjavljivali kako razumiju proročanstva, međutim imali su lažne zamisli o načinu Kristovog dolaska. Sotona ih je prevario i svu slavu Njegovog drugog dolaska primijenili su na Njegovo prvo pojavljivanje. Sve predivne događaje koji se tiču Njegovog drugog dolaska oni su tražili prigodom Njegovog prvog dolaska. Zato Ga, kada je došao, nisu bili spremni prihvatiti. …
Između prvog i drugog Kristovog dolaska primijetit će se predivna razlika. Nijedan ljudski jezik ne može opisati prizor dolaska Sina Čovječjega na nebeskim oblacima. On će doći u svoj svojoj slavi, u Očevoj slavi i slavi svetih anđela. Doći će odjeven u haljinu od svjetlosti koju nosi od vječnosti. Pratit će Ga anđeli. Deset puta deset tisuća pratit će Ga na Njegovom putu. Začut će se zvuk trube koji će pozvati usnule mrtve da ustanu iz groba. Kristov glas prodrijet će u grobove i u uši mrtvih i tada će “svi koji počivaju u grobovima … izići iz njih”. (Ivan 5,29) (Review and Herald, 5. rujna 1899.)